Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.24, 16:55

Славутська гімназія №7 Славутської міської ради

Меню сайту
Офіційні ресурси


















Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2018 » Вересень » 18 » Від школи з «дисциплінарним простором» – до школи з простором розвитку та взаємодії
08:59
Від школи з «дисциплінарним простором» – до школи з простором розвитку та взаємодії

Завдання школи – виховання людини, яка б не намагалась сліпо слідувати моді, а вміла б свідомо обрати з неї все краще, що найбільш відповідає ідеалам краси, потребам і нахилам конкретної особистості.

Як сказала Лілія Гриневич «Нова українська школа - це школа для життя у XXI столітті. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. Дітям від природи притаманно швидко захоплюватись тим, що іх цікавить. Тому і зацікавити дітей новими знаннями досить просто. Потрібно лише знати місця, де їм буде цікаво та пізнавально одночасно. А головне, куди вони захочуть прийти ще раз. Тому ми сьогодні переходимо «Від школи з «дисциплінарним простором» – до школи з простором розвитку та взаємодії».

Освітній простір має бути всеохопний та цілісний, мати в основі єдину педагогічну, соціально-організаційну та художню концепцію. Такий простір в цілому, як і кожен з його елементів – від благоустрою ділянки та архітектури будівлі до найменших дрібниць інтер'єру, обладнання та навчальних матеріалів – є засобом освіти.

Він різноманітний та гнучкий, придатний для будь-яких освітніх форм, але з урахуванням як характеру діяльності, так і вікових особливостей учнів.

Тому для досягнення цієї мети ми вирішили зробити акцент на такі напрямки:

1. Консолідація освітнього простору: тобто об׳ єднання шкільного інтерєру з навчанням

  • Зона тимчасового усамітнення
  • Зони колективних справ
  • куточок школи намагаємося зробити продуктивним. Тому рекреації школи ми перетворили у робочі зони для занять за інтересами дітей різного віку. Так учні можуть відвідати Фототейт, в якому оживає історія школи, зал європеїстики, мистецько-експозиційний хол, музей української народної вишивки, поспілкуватися за дитячими столиками. Хоче дитина рухатися, хай пограє в класики, які намальовані на підлозі рекреації. Хоче малювати, хай малює на листках, які прикріплені до мольбертів і постійно оновлюються.

Сьогоднішнє покоління дітей-це покоління Z та покоління Альфи, яких не можна примусити щось робити, з ними потрібно домовлятися. Створюючи освітні та комфортні зони у школі, ми слідували педагогіці партнерства, прислухалися до бажань учнів, створивши вай-фай зону.

2. Робота кімнати психологічного розвантаження «В гармонії зі світом і собою».

В режимі партнерства разом із практичним психологом іде співпраця вчителів та учнів. Вчаться працювати не тільки діти, а й вчителі. Проводимо флеш тренінги окремо для дітей та окремо для вчителів, тому що сьогодні ми вчимося на рівних спілкуватися з ними, проводимо різні види арт-терапії.

3. Музейна педагогіка

К.Д. Ушинський казав, що виховання, створене самим народом і засноване на народних починаннях, має таку виховну силу, якої немає в найкращих системах, що ґрунтуються на абстрактних ідеях чи запозичені в іншого народу.

Існує думка, перевірена життям, що шлях до любові та істини йде насамперед через оціночні судження про красу, добро, в основі яких лежить досвід емоційно-чуттєвого світосприймання.

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 - чи не єдине джерело інтелектуального потенціалу в мікрорайоні

Тому, працюючи над створенням музею, який на сьогодні є одним з найкращих у області ми розуміли, що він буде неодмінним атрибутом родинних свят та виховних заходів.

Наш музей мобільний. Він мандрує різними куточками школи і є «Музей живої історії» - так його називають наші діти і вчителі. Це тому, що експонати музею інтерактивні. Такі, до яких можна доторкнутися, відчути.

Наприклад, відтворити куточок української хати для святкування Андріївських вечорниць або вистави «Вечори на хуторі біля Диканьки». Тут можна вивчити українську народну пісню, вишиваючи серветку або розмальовуючи писанку, створити дизайнерські моделі вбрання, занурившись у «бабусину» скриню. На базі нашого музею неодноразово проводили телепередачі «З народних джерел» з Марією Караван.

Ми робимо все, щоб школа стала острівцем людяності й любові, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то дотримуйся золотого правила: розум – у голові; чесність – у серці; здоровя – у тілі. Це буде школа для тих, хто бажає неможливого, має сміливі плани й надії, сповнений настроєм пізнавального романтизму.

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи С.С.Коробчук

 

Переглядів: 424 | Додав: fly | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Нас можна знайти
Facebook Славутська гімназія №7
Афоризми
Календар
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024