Проблема, над якою працює методичне об'єднання
1. Організація навчально-виховного процесу з математики, інформатики, хімії, фізики, біології щодо формування і розвитку творчого потенціалу та можливостей учнів з максимальним урахуванням їх здібностей і нахилів на основі диференціації та індивідуалізації.
2. Використання нових інформаційних технологій з метою підвищення ефективності викладання навчальних предметів.
3. Творче використання додаткових джерел та варіативних навчальних посібників на уроках з метою поглиблення знань учнів з предметів.
4. Використання різних форм нетрадиційної роботи з метою виховання інтересу щодо вивчення точних наук.
5. Використання та вдосконалення різновидів самостійної роботи на уроках та в позакласній роботі.
6. Підготовка випускників до зовнішнього тестування
вчитель математики та економіки
Життєве кредо: "Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще"
Педагогічне кредо: "Погано не те, що не знаєш, а те, що не хочеш знати"
вчитель інформатики
Життєве кредо: "Стався до людей так, як би ти хотів щоб вони ставилися до тебе!"
Педагогічне кредо: "Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно рухатися уперед"
вчитель біології
Життєве кредо: "Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно рухатися уперед"
Педагогічне кредо: "Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться"
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
вчитель фізичної культури
Життєве кредо: "Якщо Ви боїтесь, що Вас поб'ють, вважайте себе побитими. Якщо Ви гадаєте, що Ви не можете, Ви не зможете ніколи. Якщо Ви вважаєте, що програєте, Ви вже програли"
Педагогічне кредо: "Учень - це не посудина, яку потрібно заповнити, учень - це факел, який потрібно запалити"