Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 17.02.19, 17:01

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №7 м.Славута

Меню сайту
Фото

Офіційні ресурси


















Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу

Інформація батькам

Родина - основа життя

Життя в сім’ї, взаємини між її членами, турбота один про одного - найщасливіші спогади, що завжди залишаються в пам’яті людини. У круговороті повсякденного життя ми часто забуваємо про те, що родина - основа життя, розвитку, здоров’я, успіху. Саме в сім’ї дорослі разом з дітьми вчаться розуміти один одного, долати труднощі повсякденного життя, знаходити гармонію спільного життя. Що сумлінніше сім’я виконує свою роль, то краще для дитини. Родинне виховання і право на виховання своїх дітей закріплені в "Кодексі про шлюб та сім’ю, науковці називають сім’ю найменшою ланкою суспільства. Соціологи та психологи, досліджуючи інститут сім’ї та взаємовідносини в системі сім’ї, надають багато рекомендацій, однак, феномен сім’ї є доволі складним. Суспільство визначило для сім’ї наступні функції: виховну, репродуктивну,  економічну. За словами Адлера, жодна дитина не є безнадійною. Ми повинні бути свідомими впливу, який маємо на наших вихованців, та прикладу, який даємо їм своєю постановою та поведінкою:

·                                 Якщо дитина зростає в атмосфері критики, вона вчиться засуджувати.

·                                 Якщо дитина зростає в атмосфері ворожнечі, вона вчиться боротися

·                                 Якщо над дитиною глумляться, вона стає соромливою.

·                                 Якщо дитина живе під страхом, вона стає боязкою.

·                                 Якщо дитину постійно соромлять, вона звикає почуватися винною.

·                                 Якщо дитина зростає у толерантному середовищі, вона вчиться бути терплячою.

·                                 Якщо дитину часто підбадьорюють, вона вчиться впевненості.

·                                 Якщо дитина зростає в сфері прийняття, вона вчиться любові.

·                                 Якщо дитина зростає в атмосфері похвали, вона вчиться любити саму себе.

·                                 Якщо дитина зростає з визначенням, вона усвідомлює, що добре мати мету.

·                                 Якщо дитина живе у чесному середовищі, вона приходить до розуміння, що таке правда.

·                                 Якщо дитина живе у справедливому середовищі, вона вчиться бути справедливою.

·                                 Якщо дитина почувається безпечно, вона вчиться довіряти собі і тим, хто біля неї.

·                                 Якщо дитина оточена приязню, вона вчиться спостерігати світ як гарне місце, щоб жити, любити і щоб її любили.

    



 Тест  Чи хороші ви батьки ? 

                   Перша   цифра   після   кожного   запитання відповідає ствердженню ”так”, друга  запереченню " ні”, третя означає  "іноді”.

1. Чи дає вам підстави для хвилювання стан здоров'я та фізичний розвиток вашої дитини? (О, 4, 2)

2. Треба чи ні давати дітям гроші на " кишень­кові витрати " залежно від їх потреб? (4, 0, 2)

3. Чи дозволяєте ви дитині допомагати вам по господарству, хай навіть ця допомога незначна? (4, 0, 3)

4. Чи вважаєте ви, що незначна брехня з боку дитини допустима? (О, 4, 2)

5. Чи має ваша дитина шанси переконати вас у суперечці? (5, 0, 3)

6. Чи можуть ваші діти мати від вас секрети? (З, 0, 2)

7. Чи засуджуєте ви суворість у вихованні дітей? (5, 0, 0)

8. Чи легко налагоджуєте ви контакти з приятелями  вашої дитини? (4, 0, 2)

9. Чи просите ви пробачення в дитини, якщо несправедливо її покарали?

(5, 0, 3)

10. Чи систематично ви цікавитесь навчанням дитини у школі? (4, 0, 1)

11. Чи дотримуєтесь ви у вихованні дітей традицій вашого роду і народу?

(4, 0, 1)

12. Чи формуєте ви у своєї дитини почуття національної самосвідомості, честі й гідності? (5, 0, 0)

 

         Тепер підсумуємо. Знайдіть суму. Якщо вона становитиме 50 — ви ідеальні батьки, такі ідеальні, що можна замислитися, чи на всі питання відповідали щиро.

35—45 — ви дуже любите дитину, відчуваєте всю важливість своїх обов'язків перед нею.

ЗО—34 — взагалі ви непогані батьки, хоча часом і припускаєтесь помилок, які  " підривають”  ваш авторитет перед дитиною.

25—29 — на жаль, у багатьох ситуаціях ви не є досконалі вихователі, й діти, мабуть, не почуваються з вами досить добре і просто.

20—24 — ви зовсім непослідовні у вчинках, надто часто робите те, чого не варто робити ніколи. Діти не знають, коли і в чому вони можуть на  вас покластися.

19 та менше — маємо надію, що такої суми не набрав ніхто, бо в цьому разі можна лише поспівчувати вашій дитині. 

Школа  для  батьків 

Повний курс школи для батьків складається із 7 тренінгів 

Програма  тренінгів: 

   1. Сімя як система.  20.03.2013р.

   2. Батьківська любов – любов без умов.  04.04.2013р.

   3. Все про наших дітей.  18.04.2013р.

   4. Правила продуктивної комунікації з дитиною.  03.05.2013р.

   5. Дорослішаємо з радістю.  16.05.2013р.

   6. Вплив сімї на виховання дитини.  30.05.2013р.

   7. Готовність дитини до школи.  13.06.2013р. 

Заняття в школі розпочинаються  о 1500. 

Старт «Школа для батьків» –Приєднуйтесь!

 

СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ

МІНІСТЕРСТВ ДО БАТЬКІВ

Міністерство надзвичайних ситуацій, Державна інспекція техногенної безпеки та Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України вкрай стурбовані зростанням загибелі та травмування дітей. Лише за січень 2012 року загинуло 13 (+85%) та травмовано 16 (+33%) дітей.

Кількість смертельних випадків та травмування серед дітей змушує звернутися до кожного громадянина країни, особливо до батьків.

ЗВЕРНЕННЯ ДО БАТЬКІВ

За статистикою, в нашій країні в мирний час внаслідок нещасних випадків щодня гине 3 дитини!

Біда трапляється тоді, коли дітей залишають напризволяще, там, де на кожному кроці на них чатує небезпека.

Легковажне поводження малечі з вогнем, водою, газом, незнання елементарних правил безпечної поведінки - першопричини сумних та трагічних наслідків.

 

Шановні батьки!

Не залишайте дітей без нагляду!

Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті.

Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією, ліками. Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми. Пам'ятайте, ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої  біди - потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.

Пам'ятайте, що життя наших дітей залежить тільки від нас самих!


 БАТЬКІВСЬКІ ІСТИНИ

1. Батьки несуть відповідальність за те, щоб їхні діти стали щасливими.
2. Батьки створюють умови для розвитку особистісного творчого потенціалу.
3. Батьки повинні любити своїх дітей.
4. Потрібна влада над собою, а не над дитиною, щоб діти вважали своїх батьків взірцем.
5. Діти не цінують домінування, силу та владу, а цінують розуміння та повагу, і саме це їх спонукає до позитивних дій.
6. Бути добрими батьками - це велика праця над собою.

ЩО ПОВИННІ ЗНАТИ БАТЬКИ, ЩОБ ПОПЕРЕДИТИ ЗАРАЖЕННЯ ДІТЕЙ ГРИПОМ?

- навчити дітей часто мити руки з милом не менше 20 секунд;

- батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей;

- навчити дітей кашляти і чхати в серветку або руку;

- батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей;

- навчити дітей не підходити до хворих ближче, ніж на півтора - два метри;

 - хворі діти повинні залишатися вдома (не відвідувати дошкільні установи і школи);

 - утримуватися дітям і батькам від відвідин місць скупчення людей.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ДИТИНА ЗАХВОРІЛА НА ГРИП ?

 - при перших ознаках захворювання дитину необхідно покласти у ліжко і викликати лікаря;

 - залишити хвору дитину вдома, окрім тих випадків, коли їй потрібна термінова медична допомога. Не відправляти дитину в школу або до дошкільної установи;

 - хворі на грип небезпечні для оточуючих і повинні бути негайно ізольовані. Неприпустима їх поява в громадському транспорті, дитячих колективах та інших місцях масового перебування людей.

 - хворого необхідно розташувати в окремій кімнаті або огородити ширмою, виділити йому індивідуальний посуд, рушник, предмети особистої гігієни;

 - не допускати контакту хворого із здоровими членами сім, окрім тих, хто доглядає за ним;

- особа, що доглядає за хворим, повинна носити двошарову марлеву пов'язку або разову маску, яку потрібно міняти кожні 4 години. Після кожного контакту з хворим необхідно ретельно мити руки з милом;

- маска повинна бути або одноразовою, яку після зміни слід викинути в корзину, або багаторазовою, яку після прання необхідно ретельно прасувати гарячою праскою;

- проводити провітрювання приміщення декілька разів на добу;

- щодня робити вологе прибирання приміщень оселі;

- повітря в приміщеннях повинне бути достатньої вологості;

 - мати разові носові серветки і корзину для використаних серветок в межах досяжності хворого;

 - створити хворій дитині комфортні умови. Вкрай важливим є спокій, постільний режим;

- якщо у дитини лихоманка, то їй необхідно дати жарознижуючі ліки, після цього викликати лікаря;

- до приходу лікаря давати дитині пити багато рідини (сік, негазована вода, морс, компот тощо);

- не слід займатися самолікуванням. Відповідне медикаментозне лікування хворому призначає тільки лікар! 

ЯКІ ОЗНАКИ ЗАХВОРЮВАННЯ У ДИТИНИ ПОВИННІ ПРИМУСИТИ НЕГАЙНО ЗВЕРНУТИСЯ ЗА МЕДИЧНОЮ ДОПОМОГОЮ?

Прискорене або утруднене дихання.

  • Синюшність навкруги рота, інших шкірних покровів.
  • Поява на тілі дитини крововиливів (навіть дуже маленьких), носової кровотечі.
  • Висока температура тіла.                                                      
  • Відмова дитини від пиття.
  • Неможливість розбудити дитину або відсутність її реакції на звертання.
  • Надмірне збудження дитини або поява судом.
  • Поява блювоти.           
  • Скарги дитини на сильний головний біль.
  • Відсутність сечовипускання або сліз під  час плачу.
Безпечне використання Інтернету дітьми різного віку

До 7 років

 

 Гарні звички у дітей виробляються вже під час перших відвідуваннь Інтернету. А оскільки діти дошкільного віку намагаються дотримуватись встановлених батьками правил, то це не лише впливає на їх виховання, а й сприяє розвитку користувацьких навичок. 

 

Діти віком до 7 років не завжди можуть розуміти розміщену в Інтернеті інформацію, зокрема відрізняти корисну інформацію від некорисної, наприклад, фактичний вміст від реклами. Батьки повинні допомагати своїм дітям знаходити підходящий матеріал. Діти часто не бачать різниці між використанням Інтернету або ігор та створенням малюнків на комп'ютері. 

 

Батькам потрібно встановити правила використання комп'ютера дітьми віком до 7 років.

 

Час, проведений за комп'ютером, має бути обмеженим, щоб не шкодити здоров’ю.

 

Комп'ютер має стояти у кімнаті, якою користуються всі члени сім’ї, наприклад у вітальні. Бажано, щоб біля дошкільнят під час використання ними Інтернету знаходився хтось із дорослих.

 

Доступ дітей дошкільного віку до Інтернету повинен бути обмеженим знайомими сайтами, що заздалегідь визначені батьками. Більш досвідчені діти можуть шукати знайомі сайти за допомогою меню «Вибране» у веб-браузері.

 

Найбезпечнішим рішенням є створення для дитини персонального операційного середовища, де доступ до Інтернету обмежено лише визначеними сайтами. 

 

Від 7 до 9 років

 

 Діти молодшого шкільного віку використовують Інтернет не лише вдома, а й у друзів та у школі. Батьки мають виробити відповідні правила щодо використання Інтернету їхніми дітьми. Діти віком від 7 до 9 років вже можуть розуміти побачене. Однак вони не вміють користуватися матеріалом, який пропонує Інтернет, зокрема матеріалом (зображеннями, текстами або звуками), який не відповідає їхнім віковим особливостям. Розповіді про це та пояснення різних речей, з якими діти можуть зіштовхнутися в Інтернеті, допоможуть їм стати відповідальними і спроможними працювати самостійно і безпечно в онлайні. Щоб допомогти своїм дітям, батьки можуть поділитися власними думками та досвідом щодо використання Інтернету.

 

 Діти у віці від 7 до 9 років ще потребують нагляду та контролю з боку батьків під час використання Інтернету. Батькам потрібно виробити правила щодо використання Інтернету їхніми дітьми, а потім коригувати їх у міру дорослішання дітей.

 

Вдома використовувати Інтернет варто все ще у присутності батьків. Це гарантує, що вони будуть поруч з дітьми у будь-якій проблемній ситуації.

 

Якщо комп'ютер стоїть у загальній кімнаті, використання Інтернету стає частиною повсякденного життя сім’ї.

 

Дитина може ще не бути спроможною самостійно виз

Пошук
Погода в Славуті
Нас можна знайти
Facebook Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 7 м. Славути
Корисні посилання






Афоризми
Календар
ОСВІТА.UA
Наше опитування
Чи потрібне ЗНО?
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2019