Урок дослідження на тему: "Папороті: будова, життєвий цикл, різноманітність та значення" був проведений в 6 класі 23 березня головою методичного об'єднання вчителів природничо - математичного циклу Харь С.В.
Є рослини, що овіяні легендами, повір'ями. Саме до таких належить і папороть, яку часто можна зустріти, блукаючи під тінистими розлогими деревами. Бо, за легендами, рослина допоможе віднайти всі скарби землі, закохати будь-яку дівчину, відімкнути замки без ключів. Одним словом, полегшить життя людини.
Чи повірили учні 6 класу у цю легенду і чи можна дійсно знайти квітку папороті?
Саме на основі фолькльорних матеріалів діти на чолі з вчителем вирушили у цікавий урок- дослідження з використанням технологій інтерактивного навчання. Учні активно працювали на різних етапах уроку: самостійна робота з текстом підручника, аналізували, порівнювали, робили логічні висновки, розвивали біологічне мислення, пам'ять, увагу, кмітливість, навички комунікації.
Але найцікавішим для дітей було дослідження кімнатної рослини папороті - нефролепіса з такими дивовижними листками - вайями. Саме в лисках була таємниця, яка була розкрита учнями, завдяки знанням отриманим на уроці.
Повір'я було розвіяне і учні переконалися, що цвіту папороті не існувало і існувати не може.
Отже, вивчення теми через дослідження до результативності та застосуванням знань на практиці - мета, яка була досягнута на уроці. |