Завершився ще один навчальний рік, який видався непростим та сповненим складнощів. На жаль, продовжується війна в Україні і українці продовжують щодня, щохвилини виборювати право на життя у рідній країні. Події в Україні та тривале дистанційне навчання негативно вплинули на засвоєння школярами навчального матеріалу. Результати моніторингових досліджень виявили певні прогалини у навчанні та необхідність їх подолання.
З метою надолуження освітніх втрат у Славутській гімназії №7 протягом 01-07 червня була організована робота дослідницьких лабораторій з використанням STEM – активностей. Педагоги гімназії брали участь у роботі трьох локацій. 1 локація – «Просвітницькі», 2 – «Креативні», 3 – «Кмітливі».
Робота локацій була організована за таким планом:
1 день – «Активний четвер» (козацькі забави);
2 день – «Наукова п’ятниця» (екологічний круїз);
3 день – «Пізнавальний понеділок» (культурно-мистецький івент);
4 день – «Інженерний вівторок» (умілі винахідники);
5 день – «Креативна середа» (казковий день).
З метою розкриття творчого потенціалу, підвищення рівня всебічного і гармонійного розвитку особистості вмілі та творчі педагоги Славутської гімназії №7 Палій О.Є., Харь С.В. та Андрієвська О.Я. впродовж тижня надолуження організували активну роботу своєї локації «Креативні», інтегрувавши знання з трьох навчальних дисциплін: історія, географія та біологія. Разом зі здобувачами освіти вони створили емблему своєї локації.
День 1, 01.06. - «Активний четвер» (козацькі забави).
Цього дня усі локації працювали разом. Мета активного четверга – виховання підростаючого покоління в дусі патріотизму та продовження славних козацьких традицій. У рамках дня – цікаві розваги та змагання у спритності і витривалості.
День 2, 02.06. – «Наукова п’ятниця» (екологічний круїз).
З метою формування екологічної компетентності здобувачів освіти та відповідно до плану роботи локації «креативних» були проведені інтерактивні екологічні вікторини д для здобувачів освіти 5-9 класів. Діти розширили та поглибили знання про екологію і екологічні проблеми людства, відчули власну відповідальність за збереження природи.
Жити в стилі еко є доступним кожному. Потрібно лише замислитися над нашими щоденними діями. Бережімо природу разом!
День 3, 05.06. – «Пізнавальний понеділок» (культурно-мистецький івент)
З метою формування загальнокультурної компетентності школярів цього дня був проведений культурно-мистецький івент. Дана мистецька зустріч відбулася під відкритим небом, що сприяло позитивному налаштуванню дітей на активну творчу роботу. Здобувачі освіти поринули у віртуальну подорож країнами світу, ознайомилися з їх традиціями та культурними надбаннями. Діти оперували цікавими фактами біології, історії, географії та культури різних географічних континентів, особливістю та різноманітністю природи. І на завершення творчо-мистецької зустрічі спільними зусиллями усіх команд було створено килим зі східних візерунків (арабесок), виготовлено африканські маски та відтворено за допомогою китайських ієрогліфів гасло дня «Взаємодія. Повага. Гармонія. Єдність».
День 4, 06.06. – «Інженерний вівторок» (умілі винахідники)
Винахідництво є одним із найважливіших видів активної творчої діяльності людства. В рамках інженерного дня робота локації «Креативні» була спрямована на формування математичної та інформаційної грамотності школярів, на розвиток їхньої уяви і фантазії.
В рамках інженерного дня педагоги прагнули розробити таке освітнє рішення, яке допоможе занурити учнів у світ науки й технології, щоб показати, яким він є насправді та дати можливість відчути на дотик. Учні поринули у мікросвіт природи, ознайомилися з історією виникнення мікроскопа, створили моделі будови речовин та окремих органів і з’ясували процеси життєдіяльності систем органів людини. До роботи в локації цього дня приєдналася вчителька фізики Славутської гімназії №7 Інесе Левіна, яка навчила дітей за допомогою електронного конструктора виконувати фізичні експерименти: імітувати з учнями процеси складання електричних схем, досліджувати особливості їх роботи, проводити вимірювання електричних величин тощо.
Кожен відчув себе справжнім дослідником та винахідником!
День 5, 07.06. – «Креативна середа» (казковий день).
У серці кожної людини живе казка. Цього дня ми усі не просто поринули у казку, а створили її власноруч. Використовуючи знання з історії, біології та географії, учні візуалізували на папір свої мрії про щасливе майбутнє України. Юні патріоти, які впевнені у майбутній перемозі нашої держави, вірять у те, що добро обов’язково переможе і Україна знову стане процвітаючою державою.
Віримо, що наша казка обов’язково стане реальністю!
Ось так пройшли ці чудові п’ять днів! Далі буде! Більше фото див. тут |