Педагогічна рада – колективний орган управління науково-методичною роботою школи.
В умовах демократизації шкільного життя зростає роль колективних форм управління, в тому числі педагогічної ради. Педагогічна рада є постійнодіючим органом школи для розгляду основних питань освітньої роботи.
Головним завданням педагогічної ради є об’єднання зусиль педагогічного колективу школи на піднесення рівня освітньої роботи, впровадження в практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.
Одне з головних завдань педагогічної ради – створення дружнього, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен почував би себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу, а й за всю діяльність школи. Це досягається правильним добором питань, які рекомендуються для обговорення на педраді.
Тому на чергову педагогічну раду було винесене питання яке на сьогоднішній день є найактуальнішим.
«Про інноваційні підходи до проведення сучасного уроку»
Нині найважливішими завданнями реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості та формування її фізичного і морального здоров’я. У національній доктрині розвитку освіти зазначено, що мета державної політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Досягти цих завдань можливо тільки за умови інноваційного, творчого підходу до процесу навчання. Інноваційні методи захоплюють учнів, пробуджують у них інтерес і мотивацію, сприяють формуванню цінностей, створюють атмосферу співробітництва, взаємодії. Упровадження інноваційних методик навчання дає змогу докорінно змінити ставлення до об’єкта навчання, перетворивши його на суб’єкт. Учень стає співавтором процесу навчання, думку якого поважають, заохочують до активності та творчості.
У педагогічній інтерпретації «інновація» означає нововведення, що поліпшує хід і результати навчального процесу. Інновацію можна розглядати як процес (масштабну або часткову зміну системи і відповідну діяльність) і продукт (результат) цієї діяльності. Таким чином, інноваційні педагогічні технології як процес – це «цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів, педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів.
Про технології, які найчастіше застосовують на своїх уроках педагоги нашої школи ділилися досвідом Палій О.Є., директор школи, вчитель географії, Левіна І.М., вчитель фізики, Підручна Г.О, вчитель початкових класів, яка працює в НУШ, Коробчук С.С., заступник директора, вчитель зарубіжної літератури.
Ефективність використання інновацій під час проведення уроку значною мірою залежить від того, як реалізується творчий потенціал особистості учня. Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і ціле життя працюватимемо для того, щоб навчання було ефективним і плідним для кожної дитини.
Коробчук С,С., заступник з навчально-виховної роботи. |