31 жовтня в ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 відбулася педагогічна рада. Тема педагогічної ради: «Рівень педагогічної культури вчителя та педагогічного колективу як одна із важливих умов розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів».
Розпочалася педрада з міні-вправи «Процедура творчого визначення поняття», яка допомогла налаштувати вчителів на подальшу роботу. Заступником директора з навчально-виховної роботи Коробчук С.С. за допомогою презентаційного матеріалу було зроблено порівняльну характеристику рівня навчальних досягнень випускників з результатами ЗНО, аналіз результативності участі учнів в міських олімпіадах та Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах. На основі вищесказаного члени педагогічної ради виділили переваги і недоліки навчально-виховного процесу та визначили основні завдання на спрямування організації навчально-виховного процесу в закладі не на максимальне навантаження учнів навчальним матеріалом, а на розвиток їх творчих здібностей. Прослідкували чи забезпечує варіативна частина і гурткова робота в школі охоплення різних видів обдарованості.
Суть роботи вчителя полягає в тому, що кожна дитини в чомусь обдарована треба їй тільки дати шанс проявити себе, допомогти не розгубити природні здібності.
|