Методична робота в школі сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
Завдання методичної роботи: підвищення наукового рівня вчителя: підготовка вчителя до засвоєння ним змісту нових програм і технологій їх реалізації; постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання; вивчення і втілення у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче використання перевірених рекомендацій: збагачення новими, прогресивними і досконалими методами і засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самостійної роботи вчителя, надання йому кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результативності його педагогічної праці.
Методичну роботу в школі проводять в індивідуальній і колективній формах. Індивідуальна форма Ця форма методичної роботи вчителів є складовою їх самоосвіти.
Відкриті уроки - одна з колективних форм методичної роботи, їх мета - підвищення майстерності всіх учителів. Основні завдання відкритих уроків: упровадження в практику вчителів передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед національною школою.
Взаємовідвідування вчителями уроків - має істотне значення у підвищенні педагогічної майстерності вчителів. Якщо молодий і недосвідчений учитель відвідає урок, що його проводить старший колега, то він може збагатити свій методичний багаж. Якщо ж досвідчений педагог відвідає урок менш досвідченого колеги, то зможе порадити йому, як удосконалити той чи той момент уроку. Можливо, й досвідчений педагог знайде щось корисне для себе у молодшого колеги.
Предметні методичні об'єднання вчителів - центр методичної роботи в школі, На методичних об'єднаннях можуть заслуховувати й обговорювати найактуальніші питання навчання і виховання, нову фахову літературу, організовувати взаємовідвідування уроків, проведення і обговорення відкритих уроків, виготовлення наочності, робота з мультимедійними засобами навчання.
З 11.11.19р. вчителями школи проведені відкриті уроки.
Це урок з української мови в 4 класі (вч. Мельник Т.В.). Тема уроку «Повторення вивченого про прикметник як частину мови». Урок біології у 8 класі (вч.Харь С.В.). Тема уроку «Процес травлення в ротовій порожнині»,на якому вчитель використала різні форми і методи. Це сучасний урок , на якому вчитель вміло продемострувала інноваційну форму проведення уроку. Урок іноземної мови у 6 класі (вч.Павельчук Н.О.), де цілі і методи навчання були спрямовані на розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності.
Коробчук С.С., заступник з навчально-виховної роботи |