Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 16.04.24, 16:47

Славутська гімназія №7 Славутської міської ради

Меню сайту
Офіційні ресурси


















Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2016 » Червень » 16 » Звіт директора школи про діяльність навчального закладу протягом 2015-2016 навчал
11:37
Звіт директора школи про діяльність навчального закладу протягом 2015-2016 навчал

Звіт

директора ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 м. Славута

Палія Олександра Євгенійовича

про діяльність навчального закладу протягом 2015-2016 навчального року.


1. Загальна інформація про школу.

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 перебуває у комунальній власності Славутської міської ради. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти СМР, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1967 року, 1997, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1,3  га. У 2015-2016 навчальному році працювало 25 педагогічних працівників, з них 1 сумісник і 1 довантажений та 17 працівників з числа обслуговуючого персоналу. На початок навчального року 235, а навчання завершило 237 учнів у 11 класах, середня наповнюваність класів становить 21,5 учнів.


2. Кадрове забезпечення.

  У 2015-2016 навчальному році штатними працівниками  школа була забезпечена на 100%. Комплектування педагогічних працівників здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою.

 

         Вчителів «вищої категорії» - 7 вчителів;

                      «першої категорії» - 7 вчителів;

                      «другої категорії» - 4 вчителі;

                      «спеціаліст»           - 6 вчителів.

         Мають звання:

                       Старший вчитель  - 3 вчителі, з них 1 сумісник.


3. Навчально-методична робота.

На виконання Закону України «Про загальну середню освіту» робота загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7  в 2015-2016 навчальному році була спрямована на реалізацію положень Конституції України, сучасної державної політики в галузі освіти, Постанов Уряду, нормативно-інструктивних матеріалів Міністерства освіти і науки України, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти.

У 2015-2016 навчальному році педагогічний колектив школи продовжив працювати над реалізацією педагогічної теми«Впровадження технологій особистісно-орієнтованого навчання та виховання. Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу в умовах оновлення державного стандарту освіти».

Згідно  з  річним  планом  роботи  школи, з метою  вивчення знань, умінь і навичок учнів та стану викладання предметів, на кінець  2015/2016 н.р. адміністрацією школи було проведено аналіз навчальних досягнень учнів 1-11-х класів.

Учнів школи на кінець  2015/2016 н. р. оцінено відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів основної й старшої школи.

У школі навчається 237 учнів.

Середня наповнюваність учнів складалає – 21,5 учень.

За підсумками   2015-2016 навчального року із 237 учнів 1-11 класів  24 учні 1  класу оцінювалися вербально. Шаправська Анастасія, учениця 6 класу навчалася на індивідуальній формі навчання і не підлягає оцінюванню. Головій Дмитро, учень 7 класу, Лящук Нікіта, Мержвинський Владислав та Шадура Михайло навчалися за індивідуальною формою.

Якість знань за 2015/16н.р. становить 40% (84учні). Високий рівень навчальних досягнень мають 15% (32 учні), достатній рівень знань мають 25% учнів (52учні), середній рівень навчальних досягнень мають 52% (108 учнів), початковий  становить  8% (17учнів).

В  3-4-х класах навчається 58 учнів.  Якість навчальних досягнень за підсумками  2015/2016 н.р. становить 62% (36 учнів). Високий рівень навчальних досягнень мають 29% (17 учнів), достатній рівень мають 33%  (19 учні), середній рівень навчальних досягнень мають 38%  (22 учні), початкового  рівня немає .

В основній школі в 5-9 класах навчається 93 учні.  Якість навчальних досягнень становить 28% (26 учень). На високому рівні за підсумками 2015/2016 н.р. навчається 8% (7 учнів), на достатньому рівні навчаються 20% (19 учнів), середній рівень навчальних досягнень мають 67%  (62 учні), на початковому рівні навчаються 5%  (5учнів).

В старшій школі 10-11  класах навчається 31 учень, Якість навчальних досягнень за підсумками  2015/2016 н.р. становить 6% (2 учні). На високому рівні 2015-2016 н.р. не закінчив жоден учень,  на достатньому рівні  6%  (2учні), на середньому рівні 55%  (17учнів), на початковому рівні 39%  (12 учнів).

 

          Зведена відомість про стан успішності учнів школи за 2015-2016 н. р.

Клас

К-ть на початок

року

К-ть на кінець

року

Високий рівень

Достатній рівень

Середній  рівень

Початковий рівень

Середній бал

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

1

23

24

-

-

-

-

-

-

-

-

 

2

30

30

8

30

12

44

7

26

-

-

8,5

3

34

33

12

36,3

12

36,3

9

27,2

-

-

9,1

4

24

25

5

20

7

28

13

52

-

-

8,1

5

20

21

3

14,28

8

38,1

10

47,6

-

-

8,4

6

24

23

2

9,1

4

18,2

16

72,7

-

-

7,5

7

18

19

1

5,3

4

21

12

63,4

2

15,3

6,9

8

16

17

1

5,9

1

5,9

13

76,5

2

11,7

6,-

9

14

14

-

-

2

14,3

11

78,5

1

7,2

7,2

10

16

15

-

-

2

13,3

11

73,3

2

13,3

6,5

11

16

16

-

-

-

-

6

37,5

10

62,5

6,0

 

235

237

32

 

52

 

108

 

17

 

 

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 10% учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів, на достатньому рівні - 12% учнів, на середньому 20% учнів. 

Акцентуючи позитивні моменти в навчальній діяльності учнів, необхідно зазначити ряд суттєвих недоліків, виявлених моніторинговими спостереженнями: зниження якості знань у  7, 8,11 класах.

Найнижча якість успішність в старшій школі, де початковий рівень мають учні з української мови та літератури (вч. Коробчук Г.П.), історії (вч. Отовчиць К.П.), математики (вч. Косік Т. Д), фізики (вч. Левіна І.М.), біології (вч. Харь С.В.), хімії (вч. Лещук В.І.), іноземна мова (Паламарчук Ю.М.).

Найкращі показники навчальних досягнень, мають учениці 2, 3, 5, 6 класів, де учні не мають початкового рівня.

Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий супровід навчально-виховного процесу, низький рівень системи роботи зі слабовстигаючими уч­нями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із бать­ками, несвоєчасне повідомлення батьків про рі­вень успішності дітей через щоденники.  З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки середнього рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями-предметниками додаткові заняття з предметів,  індивідуальні завдання.

Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях МО з’ясовувалися причини слабкої ус­пішності учнів.

Вивчаючи стан роботи педагогічного колективу щодо попередження неуспішності дітей на основі вчительської психодіагностики, адміністрацією школи були відвідані ряд уроків та виховних заходів, проведені співбесіди з учителями та класними керівниками.

При цьому було встановлено, що не всі педагоги вживають певних заходів щодо запобігання неуспішності. Зокрема:

-         не використовується різнорівневий дидактичний матеріал;

-         не здійснюється чіткий контроль за виконанням домашнього завдання;

-         не застосовуються інноваційні технології навчання.

 

Відповідно до плану роботи у школі була організована методична робота протягом 2015-2016 навчального року. Методична робота здійснюється згідно із законодавством, нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України, Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Рекомендації щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками загальноосвітніх середніх закладів освіти»,  методичного кабінету управління освіти, нормативно-правовими документами про середню освіту.

          З метою цілеспрямованої роботи було визначено та затверджено структуру та форми методичної роботи, обговорено та затверджено плани роботи шкільних методичних об’єднань на 2015-2016н.р.

   Методична робота в школі складалась із наступних структур :

-         МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (голова МО Корбочук Г.П.);

-         МО вчителів природничо-математичного циклу (голова МО Харь С.В.);

-         МО вчителів художньо-естетичного  циклу (голова МО Рафаєнкова З.А.);

-         МО вчителів початкових класів (голова МО Підручна Г.О.);

-         МО класних керівників (голова МО Павельчук Н.В.);

-         постійно діючий психолого-педагогічний семінар (практичний психолог Григорук З.М.);

-         школа молодого вчителя (голова  Коробчук С.С.).

Всі методичні структури підпорядковувались методичній раді школи, до складу якої ввійшли директор школи, заступники директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань, творчих груп учителів, психолог.

Методична служба в школі являє собою ціліс­ну, створену на наукових досягненнях, надбаннях передового досвіду й конкретному аналізі проблем учителів, систему взаємопов’язаних заходів, дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя шко­ли, на збагачення й розвиток творчого потенціа­лу педагогічного колективу в цілому, на досягнен­ня оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку учнівського колективу.

Робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми, над якою працювала школа в 2015-2016 н.р. «Формування соціально- компетентної духовно збагаченої, фізично здорової, творчо мислячої особистості, яка володіє глибокими базовими знаннями з програми середньої школи і має високий рівень допрофесійної  підготовки» та виконання таких завдань:

-         поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів шляхом створення профільних класів, класів допрофільної підготовки, класів з організації роботи факультативів, гуртків, спецкурсів;

-         забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу функціону-вання профільного навчання;

-         підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

-         підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків педагогів;

-         створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу;

-         забезпечення змістовного наповнення WEB–сайту школи.

         За 2015-2016 н.р. МО суспільно-гуманітарного циклу (голова МО Коробчук Г.П.) було проведено 5 засідань. Робота проводилася за відповідно затвердженим планом. Методичним об’єднанням вчителів суспільно-гуманітарного циклу ведеться робота з обдарованими дітьми. Створено банк  обдарованих дітей, ведеться облік результатів участі учнів в предметних олімпіадах, МАН, різних конкурсах.  

        В 2015-16н.р. учениця 11 класу Поліщук Вікторія посіла ІІ місце у ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка.  

         Учениця 10 класу Гнесь Ольга посіла ІІІ місце в обласному заочному конкурсі МАН істориків, географів, філософів та релігієзнавців (вч. зарубіжної літератури Коробчук С.С.). Прийняли участь у очному конкурсі МАН «Англійська рекламна мова та особливості її перекладу» (вч.Паламарчук Ю.М.), у Всеукраїнському конкурсі есе, присвяченому 160-річчю від дня народження Івана Франка (вч. Мельник Т.В.).

Учні прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої!», 46 учнів прийняли участь у  Всеукраїнському  конкурсі  «Соняшник» (вч. Коробчук Г.П.). Учні нагороджені дипломами І ступеня на Всеукраїнському рівні, дипломами І рівня на регіональному рівні, у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека», у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі

«МАН – Юніор Ерудит» (вч.Отовчиць К. П.).  

         Вчителями української мови та літератури  Коробчук Г.П., Мельник Т.В.  в школі були  проведені  заходи до дня народження Т. Г. Шевченка: літературно-музична композиція «Слово правди великого Пророка»,  конкурс читців творів Т. Г. Шевченка «Невмируще слово Кобзаря», конкурс малюнків, вікторини.

         В рамках тижня української мови вчителі проводили  різноманітні цікаві конкурси, такі як: «Найрозумніший», «Мовознавчий брейн-ринг», «Літературний калейдоскоп», літературно-музичну композицію «Мово моя, калинова», художнє читання до дня рідної мови.

         Вчителями протягом навчального року були проведені предметні тижні. Відкриті виховні заходи та відкриті уроки. Відкриті уроки були проведені  вчителем англійської мови Павельчук Н.О. в 5 класі,  вчителем української мови Мельник Т.В. в 6 класі та урок правознавства в 10 класі (вч.Андрієвька О.Я.).

Учні школи  беруть активну участь в інтерактивному  Всеукраїнському конкурсі з англійської мови  "Гринвіч". В 2016 році Павельчук Н.О. прийняла участь в міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року- 2016» в номінації «Англійська мова», створила блог вчителя іноземної мови, в 2016 році – вчителями англійської мови Павельчук Н.О., та Паламарчук Ю.М. проведено семінар з іноземної мови для вчителів міста «Національно - культурна специфіка при навчанні усного і писемного мовлення на уроках іноземної мови».

В 2016 році Павельчук Н.О. прийняла участь в обласній педагогічній виставці «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування», створивши електронний посібник  «Використання лексичних одиниць на уроках англійської мови в початковій школі».

Були проведені наступні заходи: «9 листопада – День української писемності» (Мельник Т.В.), 21 лютого – День рідної мови (Мельник Т. В, Коробчук Г.П.), 7 березня – «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття» (Коробчук Г.П.)

В 2015-2016 н.р. методична робота вчителів початкових класів була спрямована на вирішення проблемних завдань навчання і виховання учнів. З урахуванням рівня організаціі навчально – виховного процесу, особливостей складу учнів початкових класів, учителі, члени МО працювали  над науково - методичною темою «Підвищення якості успішності учнів на основі впровадження нових педагогічних технологій та інтерактивного навчання».

          Аналіз  роботи  методичного  об’єднання  вчителів  початкових  класів  за  минулий  рік  показав,  що  підвищився  науково-теоретичний  та  методичний  рівень  викладання  предметів,  посилилась  увага  до  виховної  та  розвивальної  функції  навчання,  до  пошуку  його  ефективних  форм  і  методів.

         Методичну майстерність вчителі початкових класів підвищували шляхом участі у роботі методоб’єднання, науково – методичних та психолого – педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти.

           Свою  діяльність  вчителі  спрямовують  на  пошук  наукових  новинок,  на  створення  творчої  атмосфери,  модернізацію  форм,  методів  та  засобів  навчання   дітей,  а  головне,    на  реалізацію  принципу  рівноправного  діалогу  між  учителем  та  учнем.

          Згідно складеного плану було проведено 5 засідань  методичного об’єднання вчителів початкових класів.

     Відповідно до плану роботи  школи та з метою розвитку пізнавальних інтересів, поглиблення знань з навчальних предметів молодших школярів у лютому 2016 року проведено тиждень початкових класів, протягом якого були проведені цікаві заходи для дітей і батьків. Зокрема для батьків був проведений урок-гра  на тему: «Зазирнімо в  дивний світ дитинства» (вч. Підручна Г.О.).

         На базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7  було проведено семінар вчителів початкових класів, в  рамках якого проведено виховний захід «Від серця до серця хай йде доброта».

           В обласному етапі педагогічної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» був представлений методичний посібник Мулик Аделіни Едуардівни «ГПД як невід’ємна складова навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу».

         Протягом року вчителі підготували і провели виховні заходи: родинне свято «Мамин день», осінній ярмарок, свята «Масляна»,  «Новорічні пригоди», свято «Прощавай, початкова школо!», благодійна акція «Святий Миколай, у кожну родину завітай!», конкурс  пісні «День захисника Вітчизни»,  «В гостях у казки», «Умілі руки».

  Активну участь прийняли учні і вчителі початкової школи у  підготовці і проведенні загальношкільного заходу до Дня Перемоги. В лютому 2016 року був проведений міський   семінар керівників музеїв, на якому було  представилено  театралізоване дійство "Стрітення Господнє" (Мулик А. Е.).

         Система роботи в початкових класах побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель -  батьки  -  діти, що допомагає згуртувати дитячі колективи.

          Щорічно учні початкових класів беруть участь  Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнському конкурсі «Патріот», Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», у грі – конкурсі «Весняний колосок», «Соняшник». Більшість учасників посіли призові місця.

         Вчителями були організовані виставки творчих робіт учнів «Математика навколо нас», «Світ очима дітей»,  прийняли участь у виставках «Замість ялинки букет», «Великдень» та інші.

Учениця 4 класу Черняхівська Марія посіла ІІІ місце у міській олімпіаді з математики (вч. Коваль О.В.).

Вчителі початкових класів взяли участь в онлайн-проекті «Інтерактивна школа творчого вчителя». Вчителем Підручною Г.О. створено сайт.

          Протягом навчального року робота методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (голова МО Харь С.В.) проводилась відповідно до плану.

         Робота  методичного об ׳єднання  була спрямована на розвиток особистості школяра, забезпечення його математичної грамотності, вміння висловлювати обґрунтовані судження і використовувати отримані знання для задоволення пізнавальних і практичних потреб.

            За період  навчального року учні приймали участь в шкільних та міських олімпіадах.

            39 учнів прийняли участь в Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» (вч. Косік Т.Д., Ясенчук І.О.), фізичному конкурсі «Левеня» (вч.Левіна І.М.), природничому конкурсі «Колосок» (вч. Харь С.В.), учениця 10 класу посіла призове місце в обласному заочному конкурсі - захисті МАН «Юний біолог» (вч. Харь С.В.). Учні приймали участь в  інтерактивному конкурсі з інформатики «Бобер», у Міжнародному дистанційному конкурсі «Олімпіс 2016 - Весняна сесія» (вч. Потаковська І.М.), інтерактивному конкурсі «Геліантус» (вч. Палій О.Є.).

          Учень 11 класу Пахомов Богдан прийняв участь в МАН з інформатики (вч. Потаковська І.М.), Левін  Микола посів ІІІ місце в МАН з фізики (вч. Левіна І.М.).

 Вчитель математики Косік Т.Д. стала  переможницею міського етапу конкурсу «Учитель року – 2016» та конкурсанткою обласного етапу конкурсу «Учитель року – 2016».  В 2015 році учень 10 класу посів ІІІ місце в ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики (вч.Косік Т.Д.), учень 10 класу став призером в обласному заочному конкурсі - захисті МАН «Юний математик» (вч.Косік Т.Д.).

            З метою обміну досвідом вчителями природничо-математичного циклу були проведені відкриті уроки, а саме: Косік Т.Д., Лещук В.І., Харь С.В.

Основною метою діяльності шкільного методичного об’єднання вчителів художньо – естетичного циклу  є розвиток творчої ініціативи педагогів, які викладають предмети художньо – естетичного циклу, виявлення і поширення передового досвіду вчителів, найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи, залучення вчителів до впровадження в процесі викладання предметів художньо – естетичного циклу сучасних медіа – засобів, зокрема комп’ютерних технологій.

Учениця 10 класу Гнесь Ольга посіла І місце у міському етапі МАН  «Непізнана історія мого краю. Герої нашого часу». Номінація «Славута- місто майстрів» (вч. Рафаєнкова З.А.), учениця 10 класу Пахомова Марія посіла 2 місце місце в ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання (вч. Рафаєнкова З.А.).

          Аналіз результатів методичної діяльності педпрацівників засвідчує про підвищення методичного рівня вчителів та результативності  роботи.  Усі засідання МО відбувалися відповідно до плану роботи. У практиці методичних об’єднань використовуються такі форми роботи: взаємовідвідування уроків, відкриті уроки, огляд методичної літератури, виставки методичних напрацювань, розробка пам’яток, творчих уроків, творчі звіти, звіти із самоосвітньої діяльності вчителів, моніторинг якості знань учнів.

Проведено на належному організаційному, науково-методичному рівні 6 засідань педагогічних рад, 4 засідання методичної ради школи, 4 психолого-педагогічні семінари.

За період 2015-2016 н.р.було проведено 4 засідання школи  молодого вчителя, цикл співбесід з молодими вчителями, вчителями, які атестуються, головами методичних об’єднань. В рамках Днів науки проводились предметні тижні. Організовано роботу постійнодіючої виставки новинок методичної літератури, матеріалів кращого педагогічного досвіду з питань модернізації змісту освіти, інтерактивних, проектних форм роботи, компетентнісного підходу до навчання. 

         Протягом 2015-2016 н.р. пройшли курси підвищення кваліфікації при Хмельницькому ОІППО 6 вчителів школи: Отовчиць К.П., Коваль О.В., Мулик А.Е., Павельчук Н.О., Підручна Г.О., Косік Т.Д.. 5 вчителів курсову перепідготовку за дистанційним навчанням.

В 2015/2016 н.р атестувалось 6 вчителів. Атестаційною комісією відвідано  уроки, позакласні заходи, вчителям Мулик А. Е., Косік Т.Д., Павельчук Н.О присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії», вчителю Підручній Г.О. присвоєно звання «старший учитель».

         Завдяки самоосвітній діяльності вчителів, доцільно організованій роботі, педагоги щороку підвищують професійний рівень під час підготовки і проведення методичних заходів, працюючи над самоосвітньою темою, у творчих групах.

Проте потребує підвищення ефективності робота методичних об’єднань по  впровадженню інноваційних технологій навчання, як засобу удосконалення професійної компетентності педагогів, створенню дидактичного та методичного забезпечення профільного навчання, моніторингу діяльності членів комісій, по створенню індивідуальних імідж-траєкторій розвитку педагога. Недостатньо уваги приділяють шкільні методичні об’єднання проблемам роботи вчителів над зростанням якості успішності та результативності участі учнів у міських предметних олімпіадах та конкурсах.

 

 

Переглядів: 569 | Додав: fly | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Нас можна знайти
Facebook Славутська гімназія №7
Афоризми
Календар
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024