Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.24, 14:53

Славутська гімназія №7 Славутської міської ради

Меню сайту
Офіційні ресурси


















Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2013 » Березень » 1 » Семінар вчителів іноземної мови
16:07
Семінар вчителів іноземної мови

Сучасне життя ставить перед учителем великі завдання: давати підростаючому поколінню глибокі і міцні знання, виробляти вміння і навички застосовувати їх на практиці, формувати світогляд. Для цього вчителю треба удосконалювати методи та прийоми навчання, зробити учня головною дійовою особою на уроці, щоб він наполегливо оволодівав іноземною мовою спільно зі своїми товаришами при допомозі вчителя.

              Оволодіти мовою – значить, в першу чергу, оволодіти навичками говоріння. Під навичками говоріння маються на увазі навички озвучування висловлювань, навички оперування лексичними одиницями та навички граматичного оформлення речень.

    Кожен урок має будуватися з урахуванням як загальнодидактичних принципів навчання іноземної мови (наочності, посильності, доступності, проблемності тощо) так і методичних принципів (мовленнєвої спрямованості, спрямованості на особистість, ситуативності, новизни).

Саме цими критеріями у своїй роботі керується вчитель іноземної мови ЗОШ І-ІІІст. №7 Павельчук Наталія Олександрівна.

               У своїй роботі застосовує такі прийоми навчання, які сприяють підтриманню інтересу учнів до іноземної мови, допомагають залучити всіх учнів до мовленнєвої діяльності, підвищують ефективність уроку.

    Працюючи над удосконаленням своєї роботи, вчитель шукає нові підходи, методичні прийоми,  активні способи навчання практичному володінні мови.

«Шляхи підвищення мовної діяльності  на уроках англійської мови»- саме такою була тема міського семінару вчителів іноземної мови, який був проведений на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №7.

Вчитель англійської мови Павельчук Наталія Олександрівна поділилася досвідом роботи «Шляхи підвищення мовної діяльності  на уроках англійської мови».

Відповідно до нових державних стандартів англійську мову почали вивчати в 1 класі. Метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях.

      В початковій школі, наприклад, на початку уроку  вчитель пропонує  учням вишикуватися в шеренгу і назвати, хто який по черзі стоїть. На перший погляд завдання дуже просте, але цікаве, непомітно для себе діти налаштувалися на урок іноземної мови, заодно повторили порядкові числівники.

Такий початок створює робочий настрій в учнів.

      Позитивний ефект при підготовці до монологічного мовлення дає і навчальна ситуація. Використання навчальної ситуації на уроці може слугувати різним цілям навчання: розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення, допомагає засвоєнню лексичного і граматичного матеріалу, є засобом перевірки розуміння прочитаного і т.д.

         Нові реалії життя потребують нових підходів. Говорячи словами класика: нове життя нового прагне слова. Щодня перед учителями життя ставить нові завдання, і він їх розв’язує.

В умовах сучасної школи вивчення англійської мови потребує як від педагога так і від учнів критичності мислення, креативності, вміння працювати з інформацією спілкуватись та нести відповідальність за наслідки спільної діяльності.

Починаючи з першого уроку Наталія Олександрівна викликає у дітей зацікавленість і намагається підтримувати її протягом всього курсу навчання, перетворюючи звичайні уроки в рольові ігри, подорожі, маленькі шоу чи бесіди за круглим столом, конкурси.

Вчитель працює над створенням сучасного кабінету іноземної мови, який відповідає вимогам навчальної програми.

    В кабінеті є необхідна навчальна і методична література, мультимедійні засоби навчання, художньо зображувальна та графічна наочність.

 Павельчук Н.О. приділяє багато уваги роботі з обдарованими дітьми. Її учні Арсьонова Вікторія, Левунець Богдан є призерами міського  конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

 Вчитель не стоїть на місці він у вічному пошуку.

Так, удосконалюючи свою майстерність, Наталія Олександрівна приймала участь у  міському конкурсі «Вчитель року-2012» і стала призером.

Також у своїй роботі при вивченні англійської мови учні Наталії Олександрівни беруть участь у драматичних гуртках. Адже досягнути успіху можна лише за допомогою взаємодії учнів з вчителем, і участь в різних постановах дає їм змогу самовиразитися та досягти найкращих результатів у вільному спілкуванні іноземною мовою.

Учні прагнуть до спілкування, до дорослості, а постановка вистав дає їм можливість вийти за рамки свого контексту діяльності та збільшити його. Забезпечуючи бажання учнів, позаурочна діяльність тим самим реалізує компенсаторну функцію.

Вчителі англійської мови мали нагоду переглянути мюзікл «Снігова королева», яку підготували учні 4 класу. Діти англійською мовою  передали почуття  та емоції головних  героїв казки.   

Я впевнена, щоб зацікавити, повести за собою спроможний лише той педагог, який сам перебуває у постійному пошуку. Адже ще В. О. Сухомлинський закликав: «Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших...».

                                                                 Заступник директора з навчально- виховної роботи  Коробчук С.С.

Переглядів: 727 | Додав: fly | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Нас можна знайти
Facebook Славутська гімназія №7
Афоризми
Календар
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024