З метою підвищення фахової майстерності заступників директорів з виховної роботи, розгляду теоретичних аспектів використання діяльнісного підходу у вихованні життєвих компетентностей учнів, обміну досвідом щодо створення умов у начальному закладі для формування життєвих компетентностей учнів 12.05. 2017р. у ЗОШ І-ІІІ ст. №7 відбувся семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів на тему: «Діяльнісний підхід як засіб виховання життєво-компетентної особистості в умовах навчального закладу».
Згідно плану проведення семінару-практикуму із доповіддю на тему: «Діяльнісний підхід як засіб виховання життєво-компетентної особистості в умовах навчального закладу» виступила методист інформаційно-методичного центру управління освіти Перуцька Ж.І.
Заступник директора з виховної роботи Левіна І.М. підготувала виступ на тему: «Створення умов для формування життєвих компетентностей учнів» та провела тренінг «Формування соціальної компетентності». Педагог-організатор ЗОШ І-ІІІ ст.№7 Андрієвська О.Я. виступила з доповіддю «Діяльнісний підхід. Форми, методи, прийоми виховної роботи в ЗОШ І-ІІІ ст. №7». З пошуковою діяльністю ознайомив учень 7 класу Турчак Андрій,. Левін Микола, заступник Голови учнівського самоврядування, учень 10 класу, представив проектну діяльність школи в рамках роботи учнівського самоврядування на тему: «Організація роботи Служби з прав дитини у школі». Роботу школи в напрямку музейної педагогіки презентувала група екскурсоводів у складі учнів 3-6 класів. А завершився семінар профорієнтаційним квестом «ПОДОРОЖ У МАЙСТЕРГРАД», де учні разом із учасниками семінару долучилися до світу професій, майстер-класи з яких проводили учні 10-11-х класів.
Сірими кольорами неможливо пробудити душі дітей – це правда. Повинні з’явитися яскраві кольори і у вчителів. Підтримка не тільки словами, а й конкретними навчальними матеріалами, матеріальне забезпечення на гідному рівні – це з боку держави, від нас - майстер-класи, інтерактивні уроки, нестандартні виховні заходи, обмін досвідом серед прогресивної педагогічної формації мають дати добрий імпульс для народження ідей яскравого і ефективного уроку або виховного заходу, який би знайшов відгук у сучасних школярів. А тому на виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний учень — завтрашній активний член суспільства. |